13 augusti 2013

Fynd från Husum

I fredags åkte vi till Graninge igen. På vägen ner svängde vi in i Husum där loppisen till vår stora glädje var öppen. Det är första gången vi lyckats passera när den varit öppen! Där fanns massor av grejer till finfina priser. Skörden ser ni här.


Två pärlhalsband, tre köksredskap i plast, två blommiga polska kaffekoppar med ett fat, tre bruna och en vit kopp från Staffordshire, ett saftglas, en brun plastskål från Husqvarna och en viking i teak (eller något mörkare träslag?). Jag hittade en grej till som jag ska behålla men den kan jag, av hemliga skäl, inte visa för er ännu ;)



1 kommentar:

  1. Ser precis ut som en loppisdag för mig, förutom halsbanden då förstås.*ler*
    Färgglada kaffekoppar, Staffordshire-muggar som jag har i brunt och orange(annat mönster), köpte en viking en vecka sen, fingrade på ett likadant glas häromdan på PMU å dessa plast-redskap som är så snygga att ha framme på köksbänken!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!